Integritetspolicy

Det er viktig for oss på CV-malen at du som bruker har tillit til å la oss administrere og lagre data om deg som bruker. Vi arbeider for å være helt transparente når det gjelder hvordan vi samler inn og administrerer dataene dine, slik at vi sikrer dette på en lovlig og pålitelig måte. Nedenfor beskriver vi detaljert hvilke data vi samler om deg som bruker og hva vi bruker dataene til. Vi forklarer også hvordan vi beskytter den og hvilke rettigheter du har.

Vi beskytter ditt privatliv.

Selskapet

CV-malen.no eies og drives av Haithom Foretagspartner S.L

Kontaktinformasjon

Personopplysningsansvarlig

Haithom Foretagspartner S.L er personopplysningsansvalig og er den som er ansvarlig for data og er ansvarlig for dataen behandlet av varemerket CV-malen.no. Haithom Foretagspartner S.L bestemmer formålet med behandlingen og måten den skal brukes på.

Haithom Foretagspartner S.L
Mail: info@cv-malen.no

Personopplysnings ombud

Vår personopplysnings ombud sikrer at dataene dine behandles riktig og juridisk rett hos oss. Hvis du ønsker å komme i kontakt med vår personlige informasjon representant, kan du ringe eller sende e-post til vår kundeservice.

Mail: info@cv-malen.no

Data og hvordan vi håndterer den

Hva er data

Data er informasjon vi har og samler om deg og hvordan du bruker våre tjenester. Disse dataene brukes til å gi deg en god opplevelse og når du bruker vår tjenester.

Hva slags data samler vi inn

Kundedata
Kundedata er informasjon om deg. Dette kan være e-post, telefonnummer, jobb, utdanning, hobbyer, kunnskap, etc. Det kan også være informasjon om hvilken type konto du har og hvordan du bruker tjenesten, dine bestillinger, bruker-ID og annen informasjon du oppga i kontakt med oss og tjenensten.

Sporingsdata
Sporingsdata er informasjon om hvordan du bruker tjenesten. Sporingsdata brukes til å forbedre tjenesten og gi deg så god brukeropplevelse som mulig.

Hvordan samler vi data

Data du selv legger inn
Flertallet av dataene vi samler, legger du til som bruker for deg selv. Dette er data samlet under registrering og er for eksempel informasjon om din alder, hvor du vil jobbe geografisk, din utdanning, dine hobbyer, lønnsnivået etc. Det er også data du skriver inn når du fyller inn CV-en, for eksempel adresse, telefonnummer, språknivå, jobber, utdanning, etc.

Data som du ikke legger inn selv
Vi samler inn data om deg som bruker, dette samler tjeneste inn automatisk. Dette er for eksempel bestillingsinformasjon, informasjon om hvordan du bruker tjenesten, informasjon som nettleseren samler i form av cookies, hvor mange ganger CVen din har blitt vist, hvor ofte CVen din er lastet ned, m.m.

Hva vi bruker din informasjon til

For å behandle data må det være juridisk grunnlag og støtte i databeskyttelseordningen. Nedenfor forklarer vi hvilken juridisk støtte vi har for behandling av forskjellige data.

Bruk av tjenesten: Retslig grunn: Fullføring av avtale
For å kunne bruke tjenesten behandler vi data for å identifisere deg som bruker og konto, hvilke ordrer du har laget. Vi behandler også data for å hjelpe deg i tilfelle feil eller spørsmål fra deg som kunde.

Kommunikasjon: Retslig grunnlag: legitim interesse (kundedata) og samtykke (trafikkdata)
For å kommunisere med deg må vi behandle dataene dine.

Utvikling av våre tjenester: Retslig grunnlag: legitim interesse (kundedata) og samtykke (trafikkdata)
For å utvikle og forbedre vår service, behandler vi dine data. Dette kan gjøres ved å samle inn data om deg og andre brukere for å kompilere analyser som viser hvordan du bruker tjenesten..

Direkte markedsføring: Retslig grunnlag: legitim interesse (kundedata) og samtykke (trafikkdata).
For å markedsføre våre produkter eller gi deg attraktive tilbud vi forhandler med andre selskaper, må vi behandle dataene dine. Kommunikasjon er via e-post, tekstmelding, telefon eller brev. Vi kan også samle inn data for å lage statistikk for å skape analyser.

Forebygging av misbruk av tjeneste og opprettelse av informasjonssikkerhet: Retslig grunnlag: Kontraktsutførelse (kundedata) og juridisk forpliktelse (trafikkdata)
For å sikre at informasjonen er trygg og at vår tjeneste ikke brukes ulovlig eller på en måte som er i strid med vilkårene, kan vi bruke dine data. Vi kan også bruke data til å oppdage bedrageri eller virusangrep.

Overholdelse av lover: Retslig grunnlag: juridisk forpliktelse
Vi behandler data for å oppfylle våre lovbestemte forpliktelser.

Hvor lenge lagres din data

Dine data lagres så lenge du er medlem av vår tjeneste.

Til hvem gir vi data

Dine data kan leveres til:
– Selskaper vi samarbeider med for å yte service. Disse er for eksempel selskaper vi bruker til å kommunisere med deg.
– Rekrutteringsselskaper eller selskaper som ansetter som vi jobber med. Dette gjøres utelukkende med ditt samtykke.
– Firma eller personer du velger å dele din digitale CV og digitalt personlig brev med. Du velger dette selv og kan gjøre din CV og personlige brev utilgjengelige etterpå slik at de du delte CV og personlig brev med ikke lenger har tilgang til det.

Hvordan beskytter vi dataene dine

Vi jobber kontinuerlig for å beskytte ditt privatliv. Vi gjør dette ved å utvikle vår IT-infrastruktur og interne rutiner. Dine data er tilgjengelige på servere i Sverige og er beskyttet av den nyeste kryptering og sikkerhetsteknologi.

Du bestemmer over din data

Alle data vi samler om deg som bruker er din, og du kan velge hvilke data som skal være og hva du skal slette.
Slett eller oppdater data
På kontoen din kan du se alle kundedata vi behandler. Du kan selv oppdatere disse dataene eller slette den i kontoen din.
Visse trafikkdata kan ikke vises i kontoen din, men du kan kontakte oss hvis du vil vite hvilken informasjon vi har, eller hvis du vil fjerne den.
Slett din konto og all informasjon
Som bruker kan du slette alle dataene dine ved å slette kontoen din. Det er en knapp for å slette kontoen din i kontoinnstillingene dine. Når kontoen din er slettet, slettes alle dataene dine fra våre systemer, med unntak av bestillingsinformasjon som bokføringsloven krever at vi lagrer.

Dine rettigheter

Du som bruker har rett til å motta informasjon om hvordan vi behandler dataene dine og hvilket formål vi har med datainnsamlingen. Nedenfor viser vi dine rettigheter.

Rett til tilgang

Du har rett til å motta gratis informasjon om hvilke data vi har samlet om deg. Denne informasjonen er tilgjengelig i kontoen din. Informasjonen som ikke er tilgjengelig i kontoen din, har du rett til å få sendt til deg via e-post uten forsinkelse og innen en måned.

Rett til utbedring

Hvis du finner ut at noe informasjon er feil, har du rett til å rette det. Mesteparten av informasjonen vi lagrer er tilgjengelig på kontoen din, og du kan oppdatere det selv når du vil. Hvis informasjonen ikke er tilgjengelig i kontoen din, har du rett til å kontakte oss og få informasjonen korrigert.

Rett til sletting

Du har rett til å slette din data. Sletting av informasjonen din kan du gjøre selv fra din profil. Får du ikke tilgang til din konto har du rett til å kontakte oss og svare på noen sikkerhetsspørsmål og deretter få din informasjon slettet.

Rett til å innvendinger

Du har rett til å ha innvendinger for hvilken data vi samler inn om deg. Du må da spesifisere hvilken informasjon du ikke ønsker å gi fra deg og vi må se om det er mulig å gjennomføre det.

Rett til portering av data

Du har rett til å få informasjonen din og bruke den andre steder. For eksempel flytte informasjonen din til et annet selskap..

Rett til å rapportere brudd

Skulle du vurdere at dataene dine behandles i strid med gjeldende lover, vennligst rapporter dette til oss så snart som mulig. Du kan også legge inn klagen din til Datatilsynet.